جهت عضویت در سامانه، درخواستی رسمی از طریق اتوماسیون برای معاونت محترم تحقیقات و فناوری ارسال نمائید. این درخواست بایستی شامل اطلاعات زیر باشد:
1- نام و نام خانوادگی کامل متقاضی به فارسی و انگلیسی
2- آدرس ایمیل معتبر ترجیحاً در ایمیل دانشگاه (semums.ac.ir) یا یاهو (yahoo.com): با توجه به اینکه اطلاعات کاربری پس از عضویت به این ایمیل ارسال می گردد، صحیح و فعال بودن آن لازم است.
3- شماره ملی
4- آخرین رشته و مدرک تحصیلی
5- وضعیت استخدامی (محل کار، وضعیت استخدامی مانند رسمی و ...)
6- وضعیت هیئت علمی (گروه، وضعیت هیئت علمی مانند هیئت علمی رسمی و ...)
7- در صورت تمایل به داشتن کارنامه علمی (CV) این مسئله ذکر گردد. لازم بذکر است که در حال حاضر دسترسی به کارنامه علمی برای اعضاء هیئت علمی و مدرسین گروه های آموزشی ایجاد می گردد.
مدیریت انفورماتیک
معاونت تحقیقات و فناوری |